Ciąża bliźniacza

niedziela, 13 marca 2016

Szkoła rodzenia on-line

Gdyby któraś z przyszłych mam nie miała czasu lub po prostu nie mogła zauczestniczyć w tradycyjnej szkole rodzenia (bywa różnie, wiadomo), zawsze może sobie odbyć taką szkołę on-line, m.in. dzięki Szkole rodzenia z Bebiprogram.

Tematy wspomnianej Szkoły Rodzenia podzielone są na 5 modułów: ciąża, poród, połóg, noworodek i niemowlę, karmienie piersią oraz, dla chętnych i nie posiadających przeciwwskazań lekarskich (czyli niestety nie dla mnie), zestaw ćwiczeń dla kobiet w ciąży.

Jest dużo czytania, co w dłuższej perspektywie może nużyc, dlatego ja obrałam taktykę "jeden moduł na jeden dzień". Najbardziej przypadły mi oczywiście do gustu filmiki instruktażowe z pielęgnacji noworodka, czyli kąpania, przewijania, pielęgnacji pępuszka, etc.

Każdy rozdział kończy test wiedzy składający się z 10 pytań i krótkie podsumowanie samego modułu w wersji pdf do ściągnięcia.

Przebycie kursu skutkuje takim oto świadectwem :)

1 komentarz:

  1. Ja chyba nie wierze w takie wynalazki internetowe. Mój Dobry ginekolog w Warszawie polecił mi szkołę rodzenia w Stolicy, która jest na prawdę dobra więc jeśli chcesz to podam Ci namiary

    OdpowiedzUsuń